Hihi mina vänner ska gifta sig.

Är så glad, ska på bröllop nästa år, när är inte till hundra bestämt inte helelr kan jag säga vart för de får jag inte. Men de ska bli så kul.
Är så glad för dem och hoppas de kommer bli lyckliga, deras förhållande har varit upp och ner och de har inte varit tillsammans så väldigt länge, de har varit lite till och från men an annan har puchat o bråkat medd em och tydligen har de gett resultat.
Nu har han iallafall friat, ska bli så kul och jag har redan blivit förfrågad om jag kommer. Klart man gör, visst kommer de kännas lite konstigt när de är gifta men jag tror de kommer få de riktigt bra tillsammans. Om inte så kommer deras barn bli otroligt vackra ser redan fram emot att få se dem.

Åhhh hur ska jag kunna vänta till nästa år, vill att de ska vara nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0