Ledsen och besviken

Usch vad ledsen jag är, jag har trivts jätte bra på jobbet , men nu näää nu är jag bara ledsen.

Har varit hemma två dagar från jobbet pga rygg, höft, svanskota och att jag kände det som influensan eller något var på gång kollade mig t o m för UVI.
I dag strax innan jag skulle på utvecklingssamtal med Rasmus ringer sjuksköterskan från jobbet och undrar hur det va med mig. Jag berättade hur jag mår mm och hon sa att hon undrade för det stod inget i pärmen och jag sa att jag hade pratat med Ulrika i går oc att jag ska komma på torsdag och sen började hon fråga hur jag tycker det går mm och jag sa att jag tycker väl det går bra men tydligen tycker inte de andra det.

För enligt henne så hade hon fått höra att jag sitter mesta dels i telefonen , vilket jag inte gör då pratar Typ Rima lika myket som jag gör . Sen att de andra tycker att jag ska ta mer egna initiativ, jag ska inte ta så långa raster . Men herregud jag får ju bli hämtad till rasterna och går nästan direkt va fan är defrågn om liksom...

Jag brukar ta gäster själv, jag tar t om de dem som inte tillhör min våning, ja hjälper de på andra våningarna, jag börjar med saker och gör så långt det går på dem man måste vara två på. Jag tar vissa ensam mm så vad pratar hon om.
Tydligen är det nån som har något emot mig, och att jag måste fråga om vissa boende är ju för att jag inte varit på de planet innan och inte känner dem än.

Jag känner mig överkörd, varför kan de inte prata med mig direkt för, eller är det så att det egentligen bara är en som gnällt och där ifrån kommer gnället.

Usch nu känns inget roligt längre, så får man se då hur länge man får vara kvar där kanske inte blir längre fram en till efetr nyår. Jaja jag får se vad som sägs på torsdag då jag ska jobba igen. Just nu har jag inte alls nån lust att jobba.

Jag har dushat boenden bara jag vetat vilka som ska duschas, jag har tagit upp, fixat frukost, klätt på , fixat annat med dem, tagit dem på toa rond, hämtat och bytt på dem när de kissat ner sig mm. Men tydligen gör jag inte tillräkligt, jag har fixat me tvätten, städat upp efetr de som kissat ner golven, slängt sopor, vikt o sorterat tvätt mm men inget är tillräkligt.

Usch ska börja kolla efter nytt jobb, vill inte jobba kvar om de ska vara så, jag har försökt lära mig alla rutiner, vart allt finns hur länge har jag jobbt började 1 oktober så lite drygt 5 veckor.

Just nu är jag ledsen och besviken ialla fall ska börja kolla efetr nytt jobb iallafall, jag som trivdes bra och de va nära och bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0