Stressar för att hinna med allt

Idag är det Globen o Stockholm horseshow som gäller, ska bli kul. I år är man där som besökare men för några år sedan rätt många har jag räknat mig till hmmm åren springer iväg, men ja då var man där själv och tävlade på Stockholm horse show.

Håller på att färga håret ska försöka få tid att klippa mig någon dag med, hur man nu ska få tiden att räcka till de vet jag inte men men på någe sätt ska de gå.

Sitter även och tittar på vad man ska ha på sig sen på bröllopet nästa år, man vill ju liksom smälta in lite man behöver ju inte alltid se ut som en lodis.
Är redan nervös, kommer vara hur myck människor som helst där och hur många känner man, haha typ hans mamma o syrra o nån till. Jaja de blir till vad man gör det, så bara att spänna av och ha kul, It´s once in a lifetime...

Näää om man ska sätta fart så man är klar tilla jag ska åka vid 16.30.

Kommer nog shoppa lite roliga saker på mässan i annexet me de brukar ju alltid finnas nått man vill ha men egentligen inte behöver som typ grimmor, täcken, träns o annat har ju typ bara 6 fleece täcken 0 8 grimmor till en häst.


Kommentarer
Postat av: Cin

Det går bra ska du se, relax...be yourself and have fun!

Du är ju där för deras skull, inte gästernas ;-)

2008-12-24 @ 21:38:24
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Cin

dags för uppdatering ;-)

2009-01-04 @ 14:09:32
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0