Do´nt ask how??

Konstig rubrik men den passar för jag vet inte hur , men Nima har ett stort kött sår vid analöppningen hur länge eller när och hur hon fick de vet jag inte...

Upptäckte de igår när hon slickade och slickade, sen har hon setat som hon velat åka ´fiskana men inte gjort de.

Nu lyfte jag svansen och tittade och fick se ett halv centimeter djurp 3 cm långt och 1 cm brett sår. Så de vart att sätta tratt och sen tvätta med jodopax. Hon hatar att ha tratt, går in i allt, försöker gå in i Mulans koja istället och Mulan blir skit sur och morrar.
Idag är Nima lite lojj så jag måste hitta en feber temp och kolla tempen på henne, varför händer allt sånt här när man egentligen inte har råd, men man fixar det har man djur får man ta de..

Idag hoppas jag iallafall hinna upp och köra hästen, igår vart de bara att mocka och fodra,, ska iallafall få mer spån i boxen nu ( Hoppas jag) efter lite tjafs med stallägaren.

Sen har jag fått veta lite om kommande POTC 4, det är lite strul med skådisarna alla vill och kan inte vara med pga andra jobb speciellt Kiera vill inte hon vill göra mer seriösa roller hon vil inte bli förknippad med sin roll som Pirat, Orli står med ena foten i POTC och den andra utanför då det kan bli lite strul att vara borta länge igen , den kommande filmen för honom är ev " the fever return" som han ev ska spela mot Kiera. Ja spännande blir det iallafall själv hoppas jag att de alla kommer vara med i POTC 4 de blir inte samma sak utan dem även om Johnny är helt underbar. Hela 404 miloner kronor får han för den rollen..

Ska försöka få in en liten resa här innan eller vid jul igen får vi se...lite beror ju på hur jag kommer jobba och om jag kan byta något , några pass. Jaja de märks ju ..

Nej bäst att sätta fart nu

Kommentarer
Postat av: cin

hrm... skumt... men det är inte så att det är analsäcken som spruckit? Sker ju oftast på mindre hundar, men de sitter ju där och kan bli infekterat även på större.

2008-10-23 @ 16:50:29
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Sussie

Trodde så jag me först men troligen va de en infekterad fistelgång men nu är hon mycket bättre, kan rekommendera gulsåpa att rengöra sår med..

2008-10-23 @ 16:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0