Hur fan lyckas man med det

Var upp till stallet och stod i boxen med én blöt häst då jag känner nått under foten i spånet. Ltar mig ner o känner efter i spånet ligger en ca 30 cm lång kökskniv en sån man skär bröd, kött med.

Va fan gör den i häst boxen ??????

Tänk om hon lagt sig o rullat, trampat in den i hoven eller vad som helst. Fy fan säger jag

Troligen har de använt kniven att skära spånbal eller annat med eller bara varit in o glömt den kvar där inne.....

Jag vet inte alls men snacka om förbannad jag blev, räcker de inte med den skada hon hade för dryga 1 år sedan.
Nej jag måste hitta en annan stallplats och det fort.

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja du jag blev lika arg som du. Finns ingen ursäkt att glömma en kniv i boxen. När jag läste de så tänkte jag direkt på alla dessa hästskärare. hua tur inte Puzz skadat sig på den

2008-10-17 @ 06:44:42
Postat av: Sussie

Ja jag tänkte detsamma , fick upp alla artilar från forumet om stackars Silver

2008-10-17 @ 08:04:54
Postat av: Cin

Fyfan vad oansvarligt!!!!!

2008-10-17 @ 19:12:04
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0