Nervöst o stressigt

I morrn är det Halloween utställning i Ärentuna, och dit ska jag ta Puzz. Bil o släp är ordnade så snart ska jag åka till stallet och börja tvätten av Puzz och fixa man , svans o allt annat inför morgon dagen.

Ska även hinna köpa Halloween kläder till barnen då de ska vara utklädda i morrn o ev jag me undrar bara vart man kan hitta kläder till bra pris tycker att utklädnings kläder är förbannat dyr för ingen direkt kvalite.

Idag fick man första lönen från jobbet me, de kändes bra helt plötsligt börjar man se en ljusning på saker och ting. Snart kanske man kan sålla bort gamla skulder och lån.

Sen ska körkortet fixas, bil har jag som sagt letar även hästtransport ett äldre som funkar att köra små hästar i..

Näää om man ska ta och sätta fart sitter jag här lär jag inte hinna få nått klart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0