Ja nu är man övertygad

Jag har alltid kan jag erkänna varit facinerad av det övernaturliga men ändå tvivlat och tänkt att allt har en lösning, men efter att ha jobbat kväll på slottet VET jag att visa saker inte har en förklaring.

Tänk dig själv att du verkligen känner att det är nån mer med dig i hissen du kan t o m höra den ands men det finns ingen där, du kan se nån gå bakom dig vänder dig om och den är borta och alla dörrar är stängda, du känner att de iaktar dig och på vissa ställen på slottet är det väldigt tydligt.

En av de boende kunde förklara tydligt hur en man ser ut som ofta hälsar på och som är väldigt fäst vid henne, och personalen berättade att det finns ingen manlig bekant som ser ut så, men jag såg en tavla som denna person inte sett då hon inte kan gå i trappor pga rullstol och denna tavla setat i trappen i alla år och det är inte en tavla man reagerar på så där men när jag såg den sa jag högt för mig själv där är mannen hon ser, och jag frågade om hon tyckte tavlan var fin men hon förstod inte vad jag menade för hon har aldrig sett den.

Nu tycker nog många av er vilket pucko det finns inte sånna saker, ja så har jag me sagt men näää nu vet jag inte hur man ska hitta verkliga förklaringar på vissa saker, när man hör steg men ingen finns där, man hör andetag men ingen är där, man känner hur de tittar på en, saker ramlar ner från byråar, hyllor mm som inte borde kunna göra det.
Facinerande men samtidigt lite skrämmande, det är fler som inte tror men som tvivlar på och undrar hur man ska förklara vissa saker.

Jag stor trivs iallafall underbar personal och trevliga boenden, tungt och stressigt men ändå väldigt givande.

Kommentarer
Postat av: Cin

Jag avundas dig som jobbar där :-) Vet inte varför med jag har dragits till det där slottet sedan jag var liten (åkte den vägen till stugan från vtuna oxå)....

Skulle inte klara av den typen av jobb dock :-( så jag får helt enkelt vänta tills jag blir miljonär och kan köpa placet istället :-)

Stor kram för att du trivs!

2008-09-27 @ 23:32:13
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja du de är fantastiskt att man kan se de onaturliga. Här vart de ingen som sjöng i natt. Men jag sa också till henne i går när jag släckte lampan. Att snälla låt mig sova i natt.

2008-09-28 @ 17:32:26
Postat av: Sussie

Ja det är jätte mysigt, samtidigt lite läbbigt. Det finns en som är väldigt orolig ( en ande/själ ) den känns lite olustig emellanåt men de andra verkar mest bara nyfikna på mig. Även de boende verkar gilla mig många av dem tyr sig väldigt och en av ddem hon som berättade om den på tavlan säger ofta att du är en ängel , du har en gloria och vingar. Haha de är roliga , men goa. Trivs väldigt bra där även om det är tungt och stressigt.

2008-09-28 @ 19:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0