Så var denna vecka slut, fullt upp har man haft

denna vecka har varit fulltecknad, Dennis har varit in på KS och fått sin pump 3 hela dagar har vi varit där och lärt oss konstens alla regler. Jag fick mitt schema på jobbet kan behövas göras en held el ändringar för att få det attgå runt med tider och barnen mm, så nu får vi se hur det kommer bli med hundarna . Måste ordna med dem med , de kan inte sitta långa dagar ensamma det finns ju t o m lag på det.

Jag har räknat ut att denna vecka har jag sovit i genomsnitt 3-4 timmar per natt och inte i ett sträck pga pumpen som strulat så man fick byta allt mitt i natten kolla blodsocker och ketoner varje timma.
Sen på det måste man ju självklart bli kanon förkyld, näsan täppt som sjutton men ändå kan den rinna men att andas genom den går inte. Då jag på det har extremt trängt svalg och näsgångar så täpps tårkanalerna till och ögonen rinner som jag skulle gråta hejdlöst. Känner mig måttligt snygg just nu, svullna blir de me.

Ska sälja min sele, sadel och lite annat då jag fått erbjudande om ny, så har satt ut annons nu på mina saker jobbigt bara att datorn strular så man inte kan lägga ut bilder de kommer någe jäkla felmeddelande sen låser sig sidan så man får starta om hela skiten.

Håller fortfarande på med mina ljus, har några försäljningar på G många nya dofter har det kommit nu till hösten , kanderat päron, toskanska vingårdar är några goa dofter svart orkide´är fin den me.

Nej nu ska jag fortsätta med mitt tvätt disk, städ o sen stallet en sväng. I morrn börjar allvaret igen efetr en dryg vecka ledigt med dennis.


Sen har jag funderat på det här med vänner och vänner, vissa hör bara av sig när de behöver nått hjälp eller annat . Andra hör man av nästan varje dag ett sms, msn , telefon eller en fika. Konstigt det där egentligen, men jag känner att jag snart kommer sålla ut lite och se vilka som är mina verkliga vänner och vissa vet jag redan och de vet me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0