Time runs

Jisses va tiden rusar iväg, hur sjutton ska man hinna med allt man måste.
Måste börja skriva ner allt vad jag ska hinna varje dag och hur lång tid saker får ta. Just nu hinns ingenting, har en tendens att fastna kvar vid dator för länge när det finns tid att sitta här. I morrn börjas de på nya jobbet ska bli spännande och nervöst tänk om det inte alls är så bra som jag hoppas och tror, tänk om tiden inte kommer räcka till allt annat som barnen, djuren och annat då jag kommer jobba 82% och skift i veckorna 2-3 helger blir det me.

Jaja det kommer märkas skönt att komma i ordning iallafall och börja få lite struktur i vardagen igen det behövs.

Nej nu sitter jag här igen o fastnar jag ska lägga barn, städa burar, fixa disken , gå med hundarna och sen ta fram kläder tills i morrn, fixa gympa påsar till barnen och sen kanske jag hinner gå och lägga mig innan det är dags att gå upp igen, och under dessa timmar som kallas sömn ska jag gå upp varannan, var tredje timma och kolla blodsocker då Dennis fortfarande är under inställning av pumpen och doser. Vissa nätter ligger han lågt andra tvärtom .

Just sjutton idag ska vi ju byta ut hela infusions setet ja måste göras var tredje dag då får man byta nål och , slang + insu´lin patron.

Nej nu ska jag snabba mig på för vid 23-00 tiden ska jag prata med min goa vän och ge lite råd om partner bråk mm då jag själv setat i den sitsen då man går varandra på nerverna och bråkar om allt och det slutar med att man går skillda vägar. Så nu ska jag försöka ge råd så de inte gör det igen för de gjorde slut och vart ihop igen för typ hundrade gången på 1 år.

Bye for now, hope to see ya soon again , if times does´nt run away with me .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0