Uppgradering ang sadel säljning mm

Som jag sa så ville hon ju kvitta sadeln mot stallhyran och jag frågade vad den va nu och då svarar hon att 1500 kr som alltid och jag skrev tillbaka att hur vart det med det där 750 kr under betes perioden då hästarna går ute mm och det viste hon inget om så då ska man alltså betala 1500 kr året om . När jag försöker påtala detta försöker hon komma undan att hon kan betala mig för sadeln på fredag om jag har ont om chash. Men det va inte de jag undrade över utan hur det kom sig att stallhyran plötsligt blivit 1500 kr under betet när de va 750 kr innan.

Det har gått dem åt huvudet att tjäna pengar på detta att deras hästar ska stå gratis att fåren inte helelr ska kosta nått, fattar inte hur hon kan gå och köpa en häst till och sen tro att allt ska vara gratis till den att mina saker typ ska vara tilld en me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0