Va fan är det med denna dator, vad betyder alla dessa felmeddelanden ????

När jag startar denna dator får jag meddelandet :

Ett skript fel har uppstått på denn här sidan

Rad: 2

Tecken 30172

Fel: `a´ är null eller inte ett objekt

Kod: 0

Url: http://db2t.msn.com/sv-se/home.aspx?ver=8.51302&did=1


Vill du fortsätta köra skript på den här sidan




             Ja                                                 Nej





Sedan när jag ska ladda bilder får jag istället upp:





Fel:    Unable to load    :    Btrez.dll SW





Någon som fattar vad det betyder, jag har Norton antivirus skydd från 2007-2008 på datan, datorn i sig är köpt i juni så den är inte gammal heller. Nyss funkade plötsligt inte Enter knappen när jag chattade på Msn. Är det något virus, trojan eller annat ???

Ska jag lämna in den på service elelr vad ska jag göra ???


Någon här som har nån aning

Kommentarer
Postat av: Cin

Det är inte din dator, det är den internet sidan du är inne på som är "snorre"....

kram

2008-09-07 @ 23:02:58
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Sussie

Hmmm hur menar du då ?? Jag kan inte ladda upp bilder då får jag det sista felmeddelandet. Och det andra kommer upp varje gång jag startar datorn. Den tar längre tid på sig än förrut att ladda upp mm. Har ändå antivirus program på den men det verkar som nått kommit igenom ändå

2008-09-08 @ 17:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0