Fick meddelande att uppdatera mig !!


Haha ok då, vad har jag gjort då hur va jul o nyår ?

Hmmmm julafton firades med släktensent vart det och jobba skulle jag dagen efter tack o lov kväll men ändå.

Sen har jag jobbat, jobbat, tagit hand om sjuk pålla hon fick hosta och snorade rejält så det var bara att börja behandla henne med honung, vitlök och ingefära. Troligen vart hon lite förkyld av flytten + att en ensilagebal var möglig.

Nyår firades hemma i glada vännerslag, en bekant var barnfri och kom förbi, sen fick jag oförhappandes besök från utlandet mycket trevligt, fick leka lite dr Phil.

Har inte hänt mycket annars, mitt liv är rätt händelse löst har jag insett när man läser om andra.

Jag gör inte annat än jobbar, tar hand om mina gamlingar , byter, matar och fixar men trivs rätt bra medd et ändå. Håller på och kollar in lite andra små jobb jag blivit erbjuden några reklam o andra saker.

Ska ev ner till Sarajevo över en helg och se på filminspelning där, det kan bli väldigt intressant.

Nej nu ska jag sussa så man orkar upp och ta en trevlig promenad till jobbet tar ca 35-40 min att gå dit, åker man bil tar det 5-10 min., cykla tar ca 15-20 min. Men jag cyklar inte nu, blir till att gå hua i -10-15 grader.


Kommentarer
Postat av: cin

Jaaaa.... det var på tiden med en uppdatering :-)

2009-02-08 @ 22:24:16
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0